Telefon: 722 769 459
Email: [email protected]

Kontakt

Ceny dopravy

 
NÁKUPNÍ ŘÁD
Upozornění: Usilovně pracujeme na zpřehlednění našeho nového skladu, prosím Vás o trpělivost, objednávek přišlo nečekaně mnoho, vyřizujeme je postupně a odešleme co nejdříve to bude možné. Pracujeme na sladění skladových zásob s e-shopem, proto v blízké době již budete objednávat pouze to co je skutečně skladem (mimo zboží označené "na objednávku").

:-) těšíme se až bude vše na 100% hotové a budeme Vám moci nabídnout spoustu novinek, které čekají na vložení do e-shopu.
Vaše Katka.


OBCHODNÍ PODMÍNKY

1. Všeobecná ustanovení

a) Kupující učiněním objednávky akceptuje Obchodní podmínky pro dodávky zboží vyhlášené prodávajícím. Vztahy kupujícího a prodávajícího se řídí těmito obchodními podmínkami, které jsou pro obě strany závazné, pokud není ve smlouvě stanoveno výslovně něco jiného. Podmínky blíže vymezují a upřesňují práva a povinnosti prodávajícího (firmy ) a jeho zákazníků (kupujících) a ve svém aktuálním znění tvoří obsah kupní smlouvy (o dodávce zboží), resp. je její nedílnou součástí.

b) Není-li mezi účastníky sjednána trvalá kupní smlouva v písemné formě, dodá prodávající zboží na základě elektronické objednávky a specifikace zákazníka (objednávky doručené prostřednictvím elektronické pošty) na formuláři, který je k dispozici při první registraci zákazníka v internetovém obchodě.

2. Předmět smlouvy 

Předmětem smlouvy jsou pouze položky výslovně uvedené v kupní smlouvě - objednávce (dále jen zboží). Váhy, rozměry, kapacita, ceny, výkony a ostatní údaje obsažené na WWW stránkách , katalozích,  prospektech a jiných tiskovinách jsou nezávaznými údaji, pokud nebyly ve smlouvě výslovně uvedeny jako závazné. (dále jen prodávající) se zavazuje, že bude svým odběratelům dodávat:
- bezvadné zboží v souladu se specifikací nebo s vlastnostmi obvyklými pro daný druh zboží
- vyhovující normám, předpisům a nařízením platným na území ČR
- vybavené českými návody k obsluze, záručními listy a seznamy pozáručních opraven,
je-li to pro daný druh zboží obvyklé

3. Místo plnění 

Místem plnění je sklad prodávajícího, kde jsou objednávky přijímány a kompletovány a dále odesílány Českou poštou nebo GLS. Objednávky nelze vyzvedávat osobně.

4. Objednání zboží, uzavření smlouvy 

a) Podmínkou platnosti elektronické objednávky je vyplnění veškerých formulářem předepsaných údajů a náležitostí. Objednávka je návrhem kupní smlouvy. K uzavření kupní smlouvy se nevyžaduje formální potvrzení objednávky prodávajícím, smlouva pak vzniká samotným dodáním zboží. Prodávající si může v jednotlivém zejména cenově náročnějším případě vyhradit vznik smlouvy potvrzením objednávky.

b) Prodávající je v závislosti na charakteru obchodu (množství zboží, výše ceny, náklady na přepravu, vzdálenosti apod..), vždy oprávněn žádat kupujícího o autorizaci objednávky vhodným způsobem, např. telefonicky či písemně. Odmítne-li prodávající objednávku požadovaným způsobem autorizovat, považuje se objednávka za neplatnou.

c) Pokud při kompletaci objednávky chybí méně než 30% objednaného zboží, může být objednávka vykryta a odeslána bez upozornění zákazníka.

d) Pokud si přejete objednat více než 5 kusů nebo 5 balení od jednoho typu produktu, kontaktujte nás nejprve telefonicky nebo emailem, abychom Vám potvrdili skutečné množství skladem před objednáním.

e) Minimální hodnota objednávky je 200,- s DPH. Pokud není splněna tato podmínka, je k ceně zboží účtováno balné ve výši 30,- Kč s DPH.

 

5. Cena a placení 

Nabídkové ceny uvedené na WWW stránkách jsou platné v okamžiku objednání. Ceny uvedené v tištěném ceníku jsou platné do vydání nového ceníku. Prodávající si vyhrazuje právo tiskových chyb a změny cen, v případě změny peněžních kurzů, výrazném nárůstu inflace nebo při výrazných změnách dodavatelských podmínek u výrobců a ostatních dodavatelů zboží. Kupní cena bude považována za zaplacenou teprve připsáním celé kupní ceny za samostatnou část dodávky na běžný účet prodávajícího. V případě nedodržení jakékoliv platební lhůty je kupující povinen zaplatit prodávajícímu poplatky z prodlení z hodnoty včas nezaplacené částky ve výši 0,1 % za každý den prodlení. Prodávající si vyhrazuje vlastnické právo ke zboží až do úplného zaplacení kupní ceny.

Faktura vystavená na základě kupní smlouvy mezi prodávajícím a kupujícím je současně daňovým dokladem. Převzetí zboží kupujícím je zásadně možné až po jeho úplném zaplacení, pokud není dohodnuto jinak.

K ceně zboží je připočítána cena dopravy.

Zákon o DPH Hlava III § 9 odst.1 písmeno a)

Zdanitelné plnění se považuje za uskutečněné při prodeji zboží podle kupní smlouvy dnem dodání, v ostatních případech dnem převzetí nebo zaplacením zboží, a to tím dnem, který nastane dříve, pokud tento zákon nestanoví jinak.

“Den dodání zboží” dle obchodního zákoníku: Hlava II, oddíl 2, § 412 odst. 1

Není-li prodávající povinen podle smlouvy dodat zboží v určitém místě, uskutečňuje se dodání zboží jeho předání prvnímu dopravci k přepravě pro kupujícího, jestliže smlouva stanoví odeslání zboží prodávajícím.

6. Dodací lhůta 

Dodací lhůta začíná běžet ode dne obdržení závazné objednávky za podmínky obdržení všech podkladů, které jsou nutné pro včasné vyřízení dodávky. V případě, že zboží je na skladě, zavazuje se prodávající je vyexpedovat nebo předat dopravci do 5 pracovních dnů. Dodací lhůta bude přiměřeně k okolnostem prodloužena, jestliže zpoždění je způsobeno vyšší mocí nebo okolnostmi nezaviněnými prodávajícím.

Většina zboží je převážně stále na skladě. Někteří výrobci ale neoznámí včas výpadek výroby či zpoždění dodávek. Jedná-li se o důležitou objednávku, vyžádá si kupující od prodávajícího písemné potvrzení objednávky. V případě, že objednané zboží nebude na skladě nebo je nebude možné dodat přepravci do 5 dnů, oznámí prodávající předpokládaný termín dodání nebo nabídne jiný srovnatelný výrobek. V tom případě si však vyžádá odsouhlasení kupujícího. Dodací lhůta se považuje za splněnou včas, jestliže zboží bude připraveno v místě plnění k předání nejpozději poslední den sjednané nebo dodatečně sjednané dodací lhůty. Není-li prodávající schopen do 30 kalendářních dní odeslat zboží odběrateli (předat k přepravě prvnímu přepravci), je povinen vrátit bez zbytečného odkladu veškeré finanční prostředky vynaložené odběratelem k aktuální objednávce - kupní smlouvě na jeho účet.

Objednávky přijaté o víkendu nebo státním svátku budou vyřízeny následující pracovní den.

Zboží označené "NA OBJEDNÁVKU"  je skladem u dodavatele a bude dodáno ve lhůtě stanovené u výrobku. Lhůta se počítá v pracovních týdnech či dnech, podle toho jak je uvedeno.


7. Dopravní a platební podmínky, poštovné


GLS kurýrní služba

Váha v kg Platba bankovním převodem Platba dobírkou
Délka přepravy 24 hodin od předání kurýrovi v pracovní dny.  do 30kg 90,- 115,-
Kurýr GLS není povinnen telefonovat zákazníkovi, ale valná většina kurýrů to dělá. V den odeslání dostanete od nás emailem podací číslo zásilky s odkazem na její sledovaní na internetu. V den doručení zásilky dostanete SMS o přibližném čase příjezdu kurýra.
 


 ČP balík do ruky ČR        Váha v kg Platba
bankovním převodem 
Platba dobírkou
Délka přepravy 1-2 prac. dny do 30kg 100,- 140,-
Tyto zásilky můžeme na žádost zákazníka připojistit jako křehké za poplatek 30,-Kč, pouze do 10kg. V den odeslání zásilky od nás dostanete emailem podací číslo zásilky s odkazem na její sledování na internetu a SMS zprávu o jejím předání přepravci a doručení.

 


ČP balík prioritní
na Slovensko
       
Váha v kg Platba bankovním převodem 
na náš účet u FIO banky bez poplatku.

(č.ú. pro Slovensko 2500423180/8330)

 

 
do 30kg
250,-
(orientačně, účtujeme dle váhy zásilky)

 


Uvedené ceny jsou v Kč včetně DPH a jsou platné od 25.3.2013.

V případě nevhodného výběru poštovného zákazníkem, si vyhrazujeme právo na případné snížení či zvýšení poštovného podle velikosti a váhy zásilky.
 
K objednávkám nad 6000,-Kč s DPH neúčtujeme poštovné!

K objednávkám do 200,- Kč je doúčtováno balné 30,- Kč s DPH.

Kupující je povinen zboží od přepravce řádně převzít, zkontrolovat neporušenost obalů, počet balíků a v případě jakýchkoliv závad neprodleně oznámit přepravci.

Při osobním odběru je zboží uloženo po dobu 1 týdne, pokud si jej zákazník nevyzvedne a nepožádá o delší uložení zboží, je objednávka zrušena a zboží uvolněno k dalšímu prodeji.

8. Záruka, servis, reklamace

Záruční doba začíná běžet ode dne předání zboží kupujícímu nebo konečnému uživateli při prodeji. Prodávající poskytuje záruku za jakost a úplnost dodávky. Zboží je dodáváno se zárukou minimálně 24 měsíců. Zjistí-li kupující při převzetí zboží vady, musí tyto skutečnosti sdělit vždy písemně a doporučeně, bez zbytečného odkladu , nejpozději však do 3 dnů od převzetí zboží.

Reklamační list musí obsahovat datum dodání zboží, název výrobku, reklamované množství, popis závady a návrh na vyřízení reklamace. Prodávající je povinen vyjádřit se k reklamaci do 10 dnů ode dne jejího obdržení.

Pokud by nesouhlasil soupis zboží na faktuře s dodaným zbožím, neprodleně nás kontaktujte telefonicky nebo emailem, abychom mohli tento nedostatek napravit. Pokud budete zboží odesílat zpět, použijte adresu provozovny, která je uvedena v dolní části této stránky.

Před převzetím dobře zkontrolujte zásilku, zda není poškozená, pokud by se Vám na jejím stavu nebo obsahu něco nezdálo, můžete ji před doručovatelem rozbalit a zkontrolovat obsah, případnou reklamaci na poškozené zboží přepravcem můžete podat do tří dnů od převzetí zásilky a to u přepravce (ČP).


9. Odstoupení od smlouvy

Právo zákazníka na odstoupení
Zákazník je oprávněn od smlouvy odstoupit v případě, že dodavatel nesplní smluvené podmínky dodání.

Zákazník, který nekupuje zboží v rámci své obchodní nebo jiné podnikatelské činnosti, má dále v souladu s § 53, odst.
7 a § 54 občanského zákoníku právo odstoupit od smlouvy do 14 dnů od převzetí zboží.

Právo dodavatele na odstoupení
Dodavatel je oprávněn od smlouvy odstoupit pouze do okamžiku odeslání zboží, a to jen v případě nedostupnosti zboží nebo výrazné změny ceny zboží. Před odstoupením je ale dodavatel vždy povinen kontaktovat zákazníka za účelem dohody o dalším postupu.

Postup v případě odstoupení od smlouvy
Vzhledem k tomu, že v případě odstoupení se smlouva od počátku ruší, vrátí nebo nahradí dodavatel zákazníkovi a zákazník dodavateli veškerá přijatá plnění (včetně poštovného).

Zákazník může od smlouvy odstoupit tak, že tuto skutečnost oznámí dodavateli, např. elektronicky na emailovou adresu [email protected] nebo písemně v provozovně dodavatele.
Při odstoupení doporučujeme uvést číslo objednávky, variabilní symbol a datum nákupu a předložit originál nebo kopii dokladu o koupi zboží. Zásilky ze kterých není patrné, proč k nám byli zaslány budou vráceny odesilateli.

Pokud již zákazník zboží obdržel a převzal, zašle zboží zpět do provozovny dodavatele, kde dodavatel bez zbytečného odkladu posoudí stav vráceného zboží. Pro vrácení plné částky musí být zboží zaslané zpět dodavateli v neporušeném stavu, nepoškozené, kompletní (včetně příslušenství a všech poskytnutých dokladů a originálního obalu).

V případě, že je zboží vráceno dodavateli v jiném než neporušeném stavu, je zákazník povinen nahradit zejména náklady související s uvedením zboží do původního stavu a vzniklou škodu na zboží. Úhrada těchto nákladů a škody proběhne tím, že kupní cena, která je dodavatelem v případě odstoupení vrácena, je o tyto náklady a škodu odpovídajícím způsobem snížena.

 

10. Závěrečná ustanovení 

Tyto obchodní podmínky platí ve znění uvedeném na internetové stránce prodávajícího v den odeslání elektronické objednávky tehdy, není-li mezi účastníky písemně dohodnuto něco jiného. Při trvalém smluvním vztahu (je-li písemně uzavřena rámcová kupní smlouva) má kupující právo odstoupit od smlouvy, dojde-li po podpisu smlouvy k podstatné změně podmínek. Odešle-li objednávku po dni, v němž došlo ke změně podmínek, platí, že se změnou souhlasí. Odstoupení je účinné okamžikem jeho doručení prodávajícímu, nevztahuje se však na zásilku již předanou dopravci. Odesláním elektronické objednávky kupující bez výhrad akceptuje veškerá ustanovení obchodních podmínek ve znění platném v den odeslání objednávky, jakož i v den odeslání objednávky platnou výši ceny objednaného zboží ( včetně příp. expedičních a dopravních nákladů) uvedenou v ceníku na internetové stránce, nebude-li v konkrétním případe prokazatelně dohodnuto jinak. Odeslanou objednávkou (návrhem kupní smlouvy) je kupující po dobu stanovenou k dodání zboží neodvolatelně vázán.

Korespondenční adresa:

Kateřina Černá - DecuArt
K Valu 385/8
102 00 Praha 10

Telefon: +420 722 769 459 (9:00 - 16:00)
Email: [email protected]
Registrační adresa a provozovatel:
(tato adresa není korespondenční!)

Kateřina Černá
Nádražní 139
252 46 Vrané nad Vltavou

IČ: 88099521
DIČ: 7652120014

Bankovní spojení FIO banka:
Platby z ČR:   2500423180/2010
Platby ze SR: 2500423180/8330

 

Platné od 8. 6. 2013

 



 DecuArt ©2007 - 2013