Telefon: 722 769 459
Email: [email protected]

Kontakt

Ceny dopravy

 
Reklamační řád

Reklamační řád a řešení problémů se zásilkami

1. Převzetí poškozené zásilky zákazníkem
- při převzetí zásilky ji dobře zkontrolujte, pokud bude poškozená, máte právo ji před dopravcem otevřít a zkontrolovat obsah. Je-li poškozený nebo část zboží chybí, nejste povinni ji převzít, při převzetí na poštovní pobočce můžete požadovat vrácení placené částky za dobírku.

2. Doručení zásilky na jinou adresu než je dodací
- v tomto případě můžete podle podacího čísla (zasíláme emailem po předání zásilky přepravci) požádat o přesměrování zásilky na jinou adresu, nebo v případě již uložené zásilky můžete požádat o přeposlání na adresu novou nebo prodloužit dobu uložení zásilky.

3. Poškozené, jiné nebo chybějící zboží v zásilce
- neprodleně nás kontaktujte telefonicky, abychom mohli problém co nejdříve vyřešit, zboží zpravidla dosíláme nebo vyměňujeme obratem pokud je skladem, vrácené zboží nesmí být použité nebo rozbalené z originálního obalu.

4. Zboží na které se vztahuje záruka přestalo fungovat
- neprodleně nás kontaktujte telefonicky, abychom mohli problém co nejdříve vyřešit
- po dohodě zašlete nebo zaneste zboží na adresu naší kamenné prodejny

 



 DecuArt ©2007 - 2013